Yhteydenotto

Ota yhteyttä
Sähköinen asiointi
Löydät kaikki tärkeät yhteystiedot MyLeona-sovelluksesta sekä OmaLeona-asukasportaalista.
Asiakaspalvelu
p. 030 609 5500 / leonakodit@rettamanagement.fi
Leonan asiakaspalvelu on avoinna arkisin maanantaista tiistaihin sekä torstaista perjantaihin kello 8-16 ja keskiviikkoisin kello 9-16. MyLeona-sovelluksen kautta voi olla yhteydessä asiakaspalveluun myös viestiominaisuuden avulla.
Vuokranmaksu
p. 030 609 5063 / vuokravalvonta.leona@rettamanagement.fi
Leonan vuokravalvonnan asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9-15.
Usein kysyttyä
-
Ilmoita muuttunut henkilömäärä huoneistolla Leonan vuokrareskontraan. Vuokrareskontran yhteystiedot löytyvät MyLeonan ja verkkosivuston ”Yhteystiedot” sivunäkymästä.
-
Voit päivittää muuttuneet yhteystietosi MyLeona-sovelluksen kautta vuokranantajallesi.
-
Ilmoita asiasta MyLeonan kautta Leonan asiakaspalveluun, josta asiakaspalvelumme ohjaa asian isännöitsijän käsittelyyn. Pidäthän muistissa häiriöiden ajankohdat häiriöilmoitusta varten. Kirjallisen varoituksen edellytyksenä on vähintään kahden eri asunnon vuokralaisen kirjallinen ilmoitus samasta häiriötapauksesta.
-
Järjestyssäännöt löytyvät kiinteistön rapputauluista tai MyLeona-sovelluksesta.
-
Lähes kaikista Leona-kodeista löytyy valmiina huoneiston sälekaihtimet. Vuokralainen voi hankkia omakustanteisesti ikkunan väliin asennettavat sälekaihtimet isännöitsijän luvalla. Parvekkeelle ei sallita porattavia kiinnityksiä, pingotettava verho- tai suihkutanko on suositeltava parvekeverhoilun ratkaisu.
-
Vuokralainen ei saa maalata Leona-kodin seiniä omaehtoisesti pois lukien mahdollinen seinien ennallistaminen asumisajan päättyessä.
-
Kevyet, yksittäiset taulukiinnikkeet ovat sallittuja huoneistoissa. Suurempien kiinnitysten kohdalla (kuten seinien pulttaukset) seinien ennallistamisvastuu on vuokralaisella.
-
Saunan ja pesutuvan varaukset hoituvat MyLeona-sovelluksen kautta. Huomioithan, että kaikissa Leona-kiinteistöissä ei ole näitä tiloja.
-
Voit vuokrata autopaikan MyLeona-sovelluksen tai huoltoyhtiön kautta.
-
Jos avain katoaa, ota meihin yhteyttä MyLeonan kautta. Autamme selvittämään tilanteen! Kadonneen avaimen vuoksi huoneiston lukitus sarjoitetaan tai kuoletetaan tarpeen mukaan. Kadotetun avaimen ja mahdollisen sarjoituksen kustannukset kuuluvat vuokralaiselle, mutta korvausta voi hakea omasta kotivakuutuksesta.
-
Leona-kodeissa ei saa tupakoida. Tupakointikielto koskee myös huoneistojen parvekkeita ja kiinteistön piha-aluetta.
-
Pääset tekemään vikailmoituksen MyLeona-sovelluksen kautta kohdasta “vikailmoitukset”. Akuuteissa päivystystyötä vaativissa tapauksissa tulee soittaa huoltoyhtiön päivystysnumeroon.
-
Löydät huoltoyhtiön yhteystiedot MyLeona-sovelluksesta ja kiinteistön sisäänkäynnin ilmoitustaulusta.
Palautetta nettisivuista?
Voit jättää palautetta leonakodit.fi-verkkosivustosta alla olevalla lomakkeella. Huomioithan, että asumiseen liittyvät yhteydenotot tulee tehdä MyLeona-sovelluksen tai OmaLeona-asukasportaalin kautta.
"*" indicates required fields