Kontakta oss

Kontakta oss
Digitala tjänster
Du hittar alla viktiga kontaktuppgifter i MyLeona-appen samt i OmaLeona-bostadsportalen.
Kundtjänst
tel. +358 30 609 5500 / leonakodit@rettamanagement.fi
Leonas kundtjänst är öppen på vardagar från måndag till tisdag samt torsdag till fredag klockan 8-16 och på onsdagar klockan 9-16. Du kan även kontakta kundtjänst via meddelandefunktionen i MyLeona-appen.
Hyresbetalning
tel. +358 30 609 5063
vuokravalvonta.leona@rettamanagement.fi
Leonas hyresövervakningens kundtjänst är öppen på vardagar mellan kl. 9 och 15.
Vanliga frågor
-
Informera Leona hyresreskontra om ändringen. Kontaktuppgifter finns i MyLeona-appen och på vår webbplats under avsnittet ”Kontakt”.
-
Du kan uppdatera dina kontaktuppgifter till hyresvärden via MyLeona-appen.
-
Du kan rapportera störningar till Leona kundservice via MyLeona-appen. Vårt team vidarebefordrar ärendet till fastighetsförvaltaren. Kom ihåg att notera tidpunkterna för störningarna. Ett skriftligt varningsbrev förutsätter skriftliga anmälningar från minst två olika lägenheter om samma händelse.
-
Ordningsreglerna finns på fastighetens trapphusanslagstavlor eller i MyLeona-appen.
-
Hyresgästen får inte måla väggarna i Leona-hemmet, förutom vid återställning till ursprungligt skick när boendet avslutas.
Har du feedback om vår hemsida?
Du kan lämna feedback om leonakodit.fi genom formuläret nedan. Observera att boenderelaterade kontakter måste göras via MyLeona-applikationen eller OmaLeonas invånarportal.
"*" indicates required fields